hocam umarım bu durumdan mağdur olmamısınızdır ancak "alaycı" ifadeler ile bir firmayı eleştirmek pek hoş bir durum değil. Dünya'da bir sürü elinde olan yada olmayan sebeplerle batan firma var.Last_nova ne ilk ne de son olacak.Bu forum başına olumsuz bir durum geldikten sonra para iade etmemek için ortadan kaybolan bir sürü firma da gördü maalesef.
Biz genelde r10'da bu tarz ifadeler kullanmayız.Sizin de kullanmamanızı öneririm ki kimsenin tadı kaçmasın.
Umarım söylediklerimi yanlıs anlamazsınız.
Hocam söylediklerinize hak veriyorum , ama kesinlikle alay etmek gibi bir amacım yok. Firmayı tanımam etmem fakat forumda Rahmi beyin yazdıkları, gerek müşterileriyle ilgisi ve sabrı taktir edilir seviyede. Fakat açılan konuları gördüğüm kadarıyla bir çok insan mağdur oldu, veya bu durumdan olumsuz etkilendi. Sonuçta firmanın kendi elinde olmayan sebepler ile oluşan sonuçlar var, ve bu konuda planlı projeli bir şekilde sunucu faaliyetlerini durdurduklarını ve patlamadıklarını belirtmişler

, bende ona istinaden yazdım. İyi forumlar herkese.