ImFast adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
NATRO Mail problemleri yaşayan varmı ?
21
●2.333
- 06-12-2013, 09:50:57
- 06-12-2013, 11:27:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam ben mail sıkıntısı yaşamıyorum natrodan da memnunum nasıl böyle bir şey olur ? Hala takipteyim olayı
- 06-12-2013, 11:49:17Hesap reseller hocam bunları ben neden yapacakmışım.ImFast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2013, 19:05:20Administratorfirmalar ile ilgili bir durum değil bu Hotmail ile ilgili saçma bir durum söz konusu
- 06-12-2013, 19:14:24
