• 06-12-2013, 09:27:10
    #10
    ImFast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu olan alanadınıza özel bir ip tahsis ettirip
    RDN kayıtlarını alanadınıza düzenletip.
    SPF kaydını tamamlayın

    tamamladıktan sonra min: 24 saat geçmesini bekledikten sonra mail gönderimini deneyebilirsiniz.

    Problem natrodan Kaynaklı değil. büyük mail sistemlerinde bu özellikleri her zaman istiyorlar.

    ama bu yeni oldu öncesinde gönderebiliyordum derseniz: bu anında baslayan bir problem değil. ilk açılış sonrasında oluşabilecek problemler arasında.

    Yada özel bir mail server kiralayıp ayarları kiraladıgınız firmaya yaptırabilirsiniz. bu şekilde problemi giderebilirsiniz
    Katılıyorum hocam sorun natrodan kaynaklı değil mail serverla iş çözülebilir
  • 06-12-2013, 09:50:57
    #11
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...u-almayin.html

    çözümünüde yazdım sorunun kendisinide
  • 06-12-2013, 11:27:47
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam ben mail sıkıntısı yaşamıyorum natrodan da memnunum nasıl böyle bir şey olur ? Hala takipteyim olayı
  • 06-12-2013, 11:49:17
    #13
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    ImFast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu olan alanadınıza özel bir ip tahsis ettirip
    RDN kayıtlarını alanadınıza düzenletip.
    SPF kaydını tamamlayın

    tamamladıktan sonra min: 24 saat geçmesini bekledikten sonra mail gönderimini deneyebilirsiniz.

    Problem natrodan Kaynaklı değil. büyük mail sistemlerinde bu özellikleri her zaman istiyorlar.

    ama bu yeni oldu öncesinde gönderebiliyordum derseniz: bu anında baslayan bir problem değil. ilk açılış sonrasında oluşabilecek problemler arasında.

    Yada özel bir mail server kiralayıp ayarları kiraladıgınız firmaya yaptırabilirsiniz. bu şekilde problemi giderebilirsiniz
    Hesap reseller hocam bunları ben neden yapacakmışım.
  • 06-12-2013, 19:05:20
    #14
    Administrator
    firmalar ile ilgili bir durum değil bu Hotmail ile ilgili saçma bir durum söz konusu
  • 06-12-2013, 19:14:24
    #15
    Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firmalar ile ilgili bir durum değil bu Hotmail ile ilgili saçma bir durum söz konusu
    Bende onu demeye çalıştım ama sakalımız yok ki be hocam
  • 06-12-2013, 19:20:36
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Natro kullanıyorum sorunsuz çalışıyor müşteri hizmetlerini arayın.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 26-12-2013, 15:20:29
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende natro mail kullanıyorum yılda bir iki kere sorun oluyor müşteri hizmetleri düzeltiyor. Bu güne kadar bir açıklama yapmadılar nedenini de bilmiyorum ama hızlı bir şekilde düzelttiler hep.
  • 27-12-2013, 22:17:53
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı sorunu bende natro'da yaşadım bildirdim düzelttiler gerekli bilgileride verdim bu müşteriniz yüzünden olmuş, içeriği yüzünden diye. Düzeltildi dedi ve şu anda gidiyor