Benim gibi sorun yaşayan varmı neyapmamı önerirsiniz.
Mailler hotmail ve onun hotmaile ilişkilendirilmiş hiçbir maile gitmiyor sürekli bildirmeme rağmen verdikleri cevap;
Mail sunucu ip adresinde düzenleme sağlanmıştır. Ancak oluşan durum Hotmailin dünya genelinde uyguladığı bloklama işleminden kaynaklanmaktadır. Ip değişimi ve yeni ip tahsisleri ile işlem sürdürülmekte olup, bloklama politikasının devamı ile durumun yeniden yaşanabileceğini bildirmek isteriz.
Hesapta 70'e yakın firma mevcut ve hergün müşterilere nediyeceğimi şaşırıyorum ?
Herşey dörtdörtlük ama daha öncede yaşadık maillerde problem giderilemiyor ?
Alınan hata;
Alıntı

**@hotmail.com]
Ayrıca sunucuda çok fazla mail gönderimi var ise spam görebiliyor olabilir.