bende natro mail kullanıyorum yılda bir iki kere sorun oluyor müşteri hizmetleri düzeltiyor. Bu güne kadar bir açıklama yapmadılar nedenini de bilmiyorum ama hızlı bir şekilde düzelttiler hep.