• 23-11-2013, 12:16:09
    #19
    butur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rezil kelimesinin anlamının tam olarak bilindiğinden şüphe ediyorum.

    r10 üyeleri bu kelimeyi nasıl bu kadar kolay ve rahat kullanabiliyor gerçekten şaşırıyorum.
    Umarım benim başıma gelenlerin birebir aynısı senin başına gelir ve firmanın ne kadar ilgisiz kaldığını görünce anlarsın demek istediğimi.


    @Ufkabakan hocam çok haklısınız RAID Clould'a güvendik birşey olmaz dedim ama oldu
  • 23-11-2013, 14:46:45
    #20
    sunucuoptimizasyon.com
    Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Leaseweb için bu durum söz konusu dahi değil kardeşim. Çünkü Leaseweb satışın direk kendisinden olmasını istiyor. X sunucusu için Bayilerine 200 euro fiyat verirken kendi sitesinden aynı sunucuyu 120 euro'dan satıyor. Bayilerinin satmasını isteyen Verimerkezi bayisinin fiyatının üstünde verir çok altında vererek bu politikayı izlemesi belli ediyor niyetini
    Yok kardeşim leaseweb için demedim zaten genel konuştum.
  • 23-11-2013, 15:17:14
    #21
    Zamanında ödeme yapıp sunucumu 7 günde alamayınca dispute çekmiştim paypaldan. Ve paypal beni haksız buldu sunucumu da hiçbir şekilde vermediler. Bedava verseler sunucu almam onlardan. Hiçbir şekilde canlı destekten yazdıklarıma net cevap da vermediler.
  • 23-11-2013, 15:25:26
    #22
    Ödemeyi yaptıktan sonra hizmetiniz aktif edilir, açıkça da söylemişler zaten.

    Alıntı
    To reactivate your account and services, full payment should reach LeaseWeb within seven days from today.
    Ödemeyi yapın hesabınız açılsın, herhangi bir sıkıntı olmaması gerekiyor.
  • 23-11-2013, 15:28:07
    #23
    Konusma tarzi kisiligi yansitir.

    Bu konusma tarzinizla zaten daha fazla konusmamizin geregi yok.

    Bilisim06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım benim başıma gelenlerin birebir aynısı senin başına gelir ve firmanın ne kadar ilgisiz kaldığını görünce anlarsın demek istediğimi.


    @Ufkabakan hocam çok haklısınız RAID Clould'a güvendik birşey olmaz dedim ama oldu
  • 23-11-2013, 17:58:16
    #24
    OmurTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında ödeme yapıp sunucumu 7 günde alamayınca dispute çekmiştim paypaldan. Ve paypal beni haksız buldu sunucumu da hiçbir şekilde vermediler. Bedava verseler sunucu almam onlardan. Hiçbir şekilde canlı destekten yazdıklarıma net cevap da vermediler.
    Verimerkezine dispute mi çektiniz