Bence Leaseweb için bu durum söz konusu dahi değil kardeşim. Çünkü Leaseweb satışın direk kendisinden olmasını istiyor. X sunucusu için Bayilerine 200 euro fiyat verirken kendi sitesinden aynı sunucuyu 120 euro'dan satıyor. Bayilerinin satmasını isteyen Verimerkezi bayisinin fiyatının üstünde verir çok altında vererek bu politikayı izlemesi belli ediyor niyetini
Yok kardeşim leaseweb için demedim zaten genel konuştum.
Zamanında ödeme yapıp sunucumu 7 günde alamayınca dispute çekmiştim paypaldan. Ve paypal beni haksız buldu sunucumu da hiçbir şekilde vermediler. Bedava verseler sunucu almam onlardan. Hiçbir şekilde canlı destekten yazdıklarıma net cevap da vermediler.
Zamanında ödeme yapıp sunucumu 7 günde alamayınca dispute çekmiştim paypaldan. Ve paypal beni haksız buldu sunucumu da hiçbir şekilde vermediler. Bedava verseler sunucu almam onlardan. Hiçbir şekilde canlı destekten yazdıklarıma net cevap da vermediler.