Zamanında ödeme yapıp sunucumu 7 günde alamayınca dispute çekmiştim paypaldan. Ve paypal beni haksız buldu sunucumu da hiçbir şekilde vermediler. Bedava verseler sunucu almam onlardan. Hiçbir şekilde canlı destekten yazdıklarıma net cevap da vermediler.
Verimerkezine dispute mi çektiniz