• 05-07-2013, 02:32:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    StarWars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya şimdi girip ***** domain için dava açıp rezil olmaya da gerek yok

    bayiliği Everyones Internet, LLC dba SoftLayer

    mail attım bakalım ne zaman ve nasıl geri dönüş yapacaklar
    ***** domain için dava açıp rezil olmaya gerek yok diyorsunuz, ama o mantığa bakılırsa burada daha fazla kişiye rezil oluyorsunuz, komik.
  • 05-07-2013, 02:36:35
    #11
    empati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** domain için dava açıp rezil olmaya gerek yok diyorsunuz, ama o mantığa bakılırsa burada daha fazla kişiye rezil oluyorsunuz, komik.
    burada niye rezil oluyormuşum ki? ben sadece ne yapmam gerektiğini sordum. burada xyz sitesi olan arkadaşlardan hangisi acaba bu işi yakınlarına-ailesine söyleyip yapıyor?
  • 05-07-2013, 02:55:43
    #12
    StarWars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada niye rezil oluyormuşum ki? ben sadece ne yapmam gerektiğini sordum. burada xyz sitesi olan arkadaşlardan hangisi acaba bu işi yakınlarına-ailesine söyleyip yapıyor?
    xyz ne kadar rahat görünsede cetrefilleride var şekil a, dinimden dolayı xyz tavsiye ettiğim birşey deyil ama ortada emek var, düzelmesi dileğimle.
  • 05-07-2013, 03:26:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    StarWars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada niye rezil oluyormuşum ki? ben sadece ne yapmam gerektiğini sordum. burada xyz sitesi olan arkadaşlardan hangisi acaba bu işi yakınlarına-ailesine söyleyip yapıyor?
    O kadarını bilemem, ben sadece şuna değinmek istedim.
    Para kazandığınız, (ekmek yediğiniz) işten utanmayın, kazanıyorsanız hakkınızı arayın, burada utanmıyorsanız oradada utanmayın, xyz ayıp birşey değil.

    XYZ sitelere girmiyorum diyen adam en büyük yalancıdır benim gözümde.
    Mahkemede utanıyorsanız, buradada utanmanız gerek yani, burada utanmıyorsanız orada da utanmanıza gerek yok.

    İyi forumlar dilerim