***** domain için dava açıp rezil olmaya gerek yok diyorsunuz, ama o mantığa bakılırsa burada daha fazla kişiye rezil oluyorsunuz, komik.
burada niye rezil oluyormuşum ki? ben sadece ne yapmam gerektiğini sordum. burada xyz sitesi olan arkadaşlardan hangisi acaba bu işi yakınlarına-ailesine söyleyip yapıyor?