burada niye rezil oluyormuşum ki? ben sadece ne yapmam gerektiğini sordum. burada xyz sitesi olan arkadaşlardan hangisi acaba bu işi yakınlarına-ailesine söyleyip yapıyor?
O kadarını bilemem, ben sadece şuna değinmek istedim.
Para kazandığınız, (ekmek yediğiniz) işten utanmayın, kazanıyorsanız hakkınızı arayın, burada utanmıyorsanız oradada utanmayın, xyz ayıp birşey değil.
XYZ sitelere girmiyorum diyen adam en büyük yalancıdır benim gözümde.
Mahkemede utanıyorsanız, buradada utanmanız gerek yani, burada utanmıyorsanız orada da utanmanıza gerek yok.
İyi forumlar dilerim