Piyasaya bakın ...
35
●1.927
- 09-12-2007, 19:43:00Ozman buna izin veren şikayet etmeyen insanımız düşünecek. En azından biri düdüklerse birgün gelip forumlara yazmaya utanacakŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2007, 23:37:44Ben bu konuda çok umutluyum, gerekli adımları da atacağım kısmet olursa önümüzdeki günlerde.Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şubat 2008'de birşeyler olmassa Osman'dan bilirim, yukarıda yazdıklarını da delil kabul ederim.
- 10-12-2007, 00:59:08Hiç sanmıyorum ama... Umarım dediğiniz gibi olur...Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

