Şubat 2008 den sonra toplayacak hepsini TK

Zabıtalar nasıl işbortacıları sokaktan topluyorsa aynı o şekilde toplayacak
Ben bu konuda çok umutluyum, gerekli adımları da atacağım kısmet olursa önümüzdeki günlerde.
Şubat 2008'de birşeyler olmassa Osman'dan bilirim, yukarıda yazdıklarını da delil kabul ederim.