Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şubat 2008 den sonra toplayacak hepsini TK
Zabıtalar nasıl işbortacıları sokaktan topluyorsa aynı o şekilde toplayacak
Ben bu konuda çok umutluyum, gerekli adımları da atacağım kısmet olursa önümüzdeki günlerde.

Şubat 2008'de birşeyler olmassa Osman'dan bilirim, yukarıda yazdıklarını da delil kabul ederim.