Konu
Piyasaya bakın ...
10-12-2007, 00:59:08
#34
CANSERDAR
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şubat 2008 den sonra toplayacak hepsini TK
Zabıtalar nasıl işbortacıları sokaktan topluyorsa aynı o şekilde toplayacak
Hiç sanmıyorum ama... Umarım dediğiniz gibi olur...