Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şubat 2008 den sonra toplayacak hepsini TK
Zabıtalar nasıl işbortacıları sokaktan topluyorsa aynı o şekilde toplayacak
Hiç sanmıyorum ama... Umarım dediğiniz gibi olur...