• 28-04-2013, 18:21:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar, justhost.com da 2 sene önce host aldım. geçen sene ödemede problem çıkardılar, çunku yenilemek istediğinde çok kazık rakamlar çıkartiyorlar..sene olmuş 2013 hala aynı promosyonlu hostları mevcut anasayfasında ama sakın aldanmayın.. itiraz ettim düşürdüler ödemeyi..ve ödedim. geçen hafta yine dolmuş sürem. Hiçbir mail atmadan hiç haber vermeden şak diye kapatmışlar siteyi. Müşteri temsilcileri ile online yazışmamda, neyse yenileyim dedim bu sefer Yıllık 120$ istiyolar Eğer yeni kayıt olursanız 50$. 120$ ise 3 yıllık host alabiliyosunuz farka bakın.. Dedim bak yeniden kayıt olur 3 yıllık alırım bu fiyata dedim. Bu seferde eski domaininizi suspendleriz kayıt ettiremezsini o domaini diyorlar. Ozaman fiyatı yarıya düşür bak fırsatçılık yapıyorsunuz yetkiliye ilet diyorum oda aynı şeyi söylücek size diyor...2 saat konuştuk 1 nevi şantaj gibi kullanıyorlar bu meseleyi.. Tamam almıcam sizden başka hosta taşınacam yedeklerimi verin diyorum. 1 aylık 11$ ödeyerek yedeklerinizi alabilirsiniz diyor, hiçbirşekilde geride vermiyorlar Hizmetlerine kötü diyemem ama Fiyat politikaları çok kötü ve kandırmacalı ve kendi menfaatleri için sizi bi anda silebiliyorlar, aniden tak diye.. Orada Bu başıma gelen sizinde başınıza gelebilir.Kesinlikle uzak durun bu firmadan.
  • 28-04-2013, 18:22:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, justhost.com da 2 sene önce host aldım. geçen sene ödemede problem çıkardılar, çunku yenilemek istediğinde çok kazık rakamlar çıkartiyorlar..sene olmuş 2013 hala aynı promosyonlu hostları mevcut anasayfasında ama sakın aldanmayın.. itiraz ettim düşürdüler ödemeyi..ve ödedim. geçen hafta yine dolmuş sürem. Hiçbir mail atmadan hiç haber vermeden şak diye kapatmışlar siteyi. Müşteri temsilcileri ile online yazışmamda, neyse yenileyim dedim bu sefer Yıllık 120$ istiyolar Eğer yeni kayıt olursanız 50$. 120$ ise 3 yıllık host alabiliyosunuz farka bakın.. Dedim bak yeniden kayıt olur 3 yıllık alırım bu fiyata dedim. Bu seferde eski domaininizi suspendleriz kayıt ettiremezsini o domaini diyorlar. Ozaman fiyatı yarıya düşür bak fırsatçılık yapıyorsunuz yetkiliye ilet diyorum oda aynı şeyi söylücek size diyor...2 saat konuştuk 1 nevi şantaj gibi kullanıyorlar bu meseleyi.. Tamam almıcam sizden başka hosta taşınacam yedeklerimi verin diyorum. 1 aylık 11$ ödeyerek yedeklerinizi alabilirsiniz diyor, hiçbirşekilde geride vermiyorlar Hizmetlerine kötü diyemem ama Fiyat politikaları çok kötü ve kandırmacalı ve kendi menfaatleri için sizi bi anda silebiliyorlar, aniden tak diye.. Orada Bu başıma gelen sizinde başınıza gelebilir.Kesinlikle uzak durun bu firmadan.
    Bu ne saçmalıkmış yahu
  • 28-04-2013, 18:26:08
    #3
    Gülerek açılan şikayet konusuda ilk defa görüyorum
    • porelux
    porelux bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 28-04-2013, 19:47:56
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gülerek açılan şikayet konusuda ilk defa görüyorum
    Napayım bu yaşadığım olaya sadece gülebiliyorum, çok komik bir durum ve elimden bişey gelmiyorki.Siz bari yaşamayın aynısını.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:47:56 -->-> Daha önceki mesaj 18:28:52 --

    Arkadaşlar aklıma bişey geldi, şimdi bunlar eski domaini kayıt ettirmiyorlar , yıllık 50$ yerine 150$ istiyorlar ya. Justhost kullanıpta host süresi biten biri orda kullandığı domain ismini verirse addon domainden bi eklemeye çalışayım bakalım,kabul edecekmi sistem merak ettim. Ederse yeni üyelik açar böylece yapılan fırsatçılığıda engellmiş oluruz..
  • 28-04-2013, 19:57:34
    #5
    Mağdur olduğunuzu biliyorum da bu firmayı çok mu aradınız ? yani o kadar kaliteli firma var.
  • 28-04-2013, 23:32:39
    #6
    yabancılarda
    hostgator
    hawkhost
    3ix
    godady
    bunlarla çalışmak istemiyorum, başka hangisi varki?
  • 28-04-2013, 23:45:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok gülünç bir durum, geçmiş olsun.
  • 28-04-2013, 23:50:02
    #8
    bluehost
  • 28-04-2013, 23:54:20
    #9
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yabancılarda
    hostgator
    hawkhost
    3ix
    godady
    bunlarla çalışmak istemiyorum, başka hangisi varki?
    birde justhostla calismak istemiyorsan, interneti ve websitelerini birakmak icin senin icin en uygun zaman hocam. gercek hayattaki is hayatinda basarilar