Merhaba arkadaşlar, justhost.com da 2 sene önce host aldım. geçen sene ödemede problem çıkardılar, çunku yenilemek istediğinde çok kazık rakamlar çıkartiyorlar..sene olmuş 2013 hala aynı promosyonlu hostları mevcut anasayfasında ama sakın aldanmayın.. itiraz ettim düşürdüler ödemeyi..ve ödedim. geçen hafta yine dolmuş sürem. Hiçbir mail atmadan hiç haber vermeden şak diye kapatmışlar siteyi. Müşteri temsilcileri ile online yazışmamda, neyse yenileyim dedim bu sefer Yıllık 120$ istiyolar

Eğer yeni kayıt olursanız 50$. 120$ ise 3 yıllık host alabiliyosunuz farka bakın.. Dedim bak yeniden kayıt olur 3 yıllık alırım bu fiyata dedim. Bu seferde eski domaininizi suspendleriz kayıt ettiremezsini o domaini diyorlar. Ozaman fiyatı yarıya düşür bak fırsatçılık yapıyorsunuz yetkiliye ilet diyorum oda aynı şeyi söylücek size diyor...2 saat konuştuk 1 nevi şantaj gibi kullanıyorlar bu meseleyi.. Tamam almıcam sizden başka hosta taşınacam yedeklerimi verin diyorum. 1 aylık 11$ ödeyerek yedeklerinizi alabilirsiniz diyor, hiçbirşekilde geride vermiyorlar

Hizmetlerine kötü diyemem ama Fiyat politikaları çok kötü ve kandırmacalı ve kendi menfaatleri için sizi bi anda silebiliyorlar, aniden tak diye.. Orada Bu başıma gelen sizinde başınıza gelebilir.Kesinlikle uzak durun bu firmadan.