Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gülerek açılan şikayet konusuda ilk defa görüyorum
Napayım bu yaşadığım olaya sadece gülebiliyorum, çok komik bir durum ve elimden bişey gelmiyorki.Siz bari yaşamayın aynısını.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:47:56 -->-> Daha önceki mesaj 18:28:52 --

Arkadaşlar aklıma bişey geldi, şimdi bunlar eski domaini kayıt ettirmiyorlar , yıllık 50$ yerine 150$ istiyorlar ya. Justhost kullanıpta host süresi biten biri orda kullandığı domain ismini verirse addon domainden bi eklemeye çalışayım bakalım,kabul edecekmi sistem merak ettim. Ederse yeni üyelik açar böylece yapılan fırsatçılığıda engellmiş oluruz..