• 24-03-2013, 00:55:33
    #10
    Selamlar,

    Saldırı Zombie ağ aracılığı ile geliyorsa savcılık gibi yüksek mercilere birşeyi taşıyamazssınız.

    Dolayısı ile, iyi bir konuya değinmişsiniz. sizin konudan haberdar olduğunuzu biliyorlarsa,

    Zaten bir daha saldıracaklarını sanmıyorum. iyi çalışmalar
  • 24-03-2013, 02:19:03
    #11
    come adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam,uslubunda bir adamsın ki,kibarlıgı elden bırakmıyorsun
    hemde magdur sun yani,bana yapacaklar
    töbe ettirene kadar karsılık verırdım
    Benim müşterilerim aglayacagına onunkiler aglasın
    düz mantık yani
    Ovetto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcınız olsun. Konu sahibine hak veriyorum.
    DCSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Saldırı Zombie ağ aracılığı ile geliyorsa savcılık gibi yüksek mercilere birşeyi taşıyamazssınız.

    Dolayısı ile, iyi bir konuya değinmişsiniz. sizin konudan haberdar olduğunuzu biliyorlarsa,

    Zaten bir daha saldıracaklarını sanmıyorum. iyi çalışmalar
    Yorumlarınız İçin teşekkür ederim bizim amacımız milletin ekmeği ile oynamak değil isteseydim onların yaptığına Misliyle cevap verirdim ama Hadis'de dediği gibi zarar vermeyiniz,zarara zararla karşılık vermeyiniz müşterilerimiz mağdur olmadı saldırıyı engelledik temennim ifşa etmedik ettirmek zorunda bırakmazlar bende biliyorum sonuç alamam ama karşılık vermek istemiyorum sorun ona ders vermek olsaydı yapardım müşterileri mağdur olur sunucusunu açmaz ederim elime birşey geçmez
    Anlayışınız İçin Teşekkür ederim