Selamlar,
Saldırı Zombie ağ aracılığı ile geliyorsa savcılık gibi yüksek mercilere birşeyi taşıyamazssınız.
Dolayısı ile, iyi bir konuya değinmişsiniz. sizin konudan haberdar olduğunuzu biliyorlarsa,
Zaten bir daha saldıracaklarını sanmıyorum. iyi çalışmalar
Diğer Firmalar
10
●865
- 24-03-2013, 02:19:03come adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOvetto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYorumlarınız İçin teşekkür ederim bizim amacımız milletin ekmeği ile oynamak değil isteseydim onların yaptığına Misliyle cevap verirdim ama Hadis'de dediği gibi zarar vermeyiniz,zarara zararla karşılık vermeyiniz müşterilerimiz mağdur olmadı saldırıyı engelledik temennim ifşa etmedik ettirmek zorunda bırakmazlar bende biliyorum sonuç alamam ama karşılık vermek istemiyorum sorun ona ders vermek olsaydı yapardım müşterileri mağdur olur sunucusunu açmaz ederim elime birşey geçmezDCSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlayışınız İçin Teşekkür ederim