come adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam,uslubunda bir adamsın ki,kibarlıgı elden bırakmıyorsun
hemde magdur sun yani,bana yapacaklar
töbe ettirene kadar karsılık verırdım
Benim müşterilerim aglayacagına onunkiler aglasın
düz mantık yani
Ovetto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcınız olsun. Konu sahibine hak veriyorum.
DCSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Saldırı Zombie ağ aracılığı ile geliyorsa savcılık gibi yüksek mercilere birşeyi taşıyamazssınız.

Dolayısı ile, iyi bir konuya değinmişsiniz. sizin konudan haberdar olduğunuzu biliyorlarsa,

Zaten bir daha saldıracaklarını sanmıyorum. iyi çalışmalar
Yorumlarınız İçin teşekkür ederim bizim amacımız milletin ekmeği ile oynamak değil isteseydim onların yaptığına Misliyle cevap verirdim ama Hadis'de dediği gibi zarar vermeyiniz,zarara zararla karşılık vermeyiniz müşterilerimiz mağdur olmadı saldırıyı engelledik temennim ifşa etmedik ettirmek zorunda bırakmazlar bende biliyorum sonuç alamam ama karşılık vermek istemiyorum sorun ona ders vermek olsaydı yapardım müşterileri mağdur olur sunucusunu açmaz ederim elime birşey geçmez
Anlayışınız İçin Teşekkür ederim