Selamlar,

Saldırı Zombie ağ aracılığı ile geliyorsa savcılık gibi yüksek mercilere birşeyi taşıyamazssınız.

Dolayısı ile, iyi bir konuya değinmişsiniz. sizin konudan haberdar olduğunuzu biliyorlarsa,

Zaten bir daha saldıracaklarını sanmıyorum. iyi çalışmalar