Selamlar,
Saldırı Zombie ağ aracılığı ile geliyorsa savcılık gibi yüksek mercilere birşeyi taşıyamazssınız.
Dolayısı ile, iyi bir konuya değinmişsiniz. sizin konudan haberdar olduğunuzu biliyorlarsa,
Zaten bir daha saldıracaklarını sanmıyorum. iyi çalışmalar