VbSeo Lisansı Lazımdır.
Fiatları Buraya Bırakabilirsizin yada Pm ile msn den konuşabiliriz
vbSeo Alınacaktır.
13
●959
- 18-09-2007, 12:10:20
- 25-09-2007, 13:51:59VbSeo' kullanacaksan forumun sıfır olmasına dikkar et ciddi anlamda hit kaybedersin ilk başta ortalama 1 ay bu sıkıntıyı çekersin forum biraz geniş işe + VbSeo nun yerine ne nuseo vbmeta kurma kuracaksan vereceksin paranı alacaksın VbSeo nu kuracaksın paalar gibi ama dediklerimide unutma hitlerinde ciddi anlamda kayıp olur ilk başta
- 25-09-2007, 14:09:54Ben şuan baya kayıp yaşadımMbozdoganoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama Eror 404 ile düzeliyor
Ben Başka bie sistemden geçtim zaten VB ye geçeli 1-2 hafta oluyor şimdiden seo alayım diyorum
Elinde olan varsa görüşelim İstanbul içi olursa dah ii olur - 25-09-2007, 14:20:49VbSeo google hata sayfası olarak indexler ve güncelleme yapar ise google o sayfaları tekrar taraması lazım diye biliyorum.
+ saglıklı olacagını sanmıyorum başka forumdan geçtigin için sitenin komple yedeklerini al öyle dene bence. sonra başın agrımasın. - 25-09-2007, 14:22:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.vBSeo baya faydalı olur sitene atıyorum yaklaşık degerlerle
vBseo kurmadan 10 k hitin vardı 15-20 gün bu hit 5-6 k hatta 3 k ya bile düşebilir sonra yavaş yavaş yükselişe geçer 1 ay sonra tekrar 1o k'a 3-4 ay sonrada 20 k - 25 k en geniş etkiyi 6 ay sonra görürsün.
çoğu forum'a fayda getirmiştir.
Bkz Forumtr hitini 2den fazla katladı nerdeyse 70k 'dan 170 k'ya geldi sayılır.
vBseo kurduktan sonra. - 25-09-2007, 14:26:08Misafirbende almayı düşünüyorum hatta freak7 nin satışında çok düşündüm ama tek endişem sunucuyu çok kasıyor denmesi.
- 25-09-2007, 14:30:49Scorpion Arkadaşım NuSeo diyorsun güzel diyorsun ama 160 $ be yaw
Hem VbSeo kadar tanınmamış falan filan bunu önermenin sebebi nedir. bedava gibi önermişsisn
Artısı eksisi nedir
ach arkadaşım bu vbseo olumsuz etki yaparmı bilmiyorum. ama sağda solda biraz reklam yaparsam hitler artacak gibime geliyor. 2.si vbulletine geçişim bile fark edildi. çümkü yaho bir gece tam 77 bot ile geldi bu vbseo kurulu iken nasıl olur düşünemiyorum. 400-500 olur herhalde.
Şuan en büyük eksiğim eski tanımlı linklerim öldü googleda pagerankım bundan olumsuz etkilenmeden sitemap ı google a tanıtmam lazım
Bu sebepten Vbseo daha ideal diye düşünüyorum buna yorumu olan varsa yorumları alabilirim
Artısı eksisi nedir