• 25-09-2007, 14:48:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    BEnce Guzel Dusunuyorsun
  • 25-09-2007, 16:34:15
    #11
    Cold Fusion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scorpion Arkadaşım NuSeo diyorsun güzel diyorsun ama 160 $ be yaw
    Hem VbSeo kadar tanınmamış falan filan bunu önermenin sebebi nedir. bedava gibi önermişsisn Artısı eksisi nedir

    ach arkadaşım bu vbseo olumsuz etki yaparmı bilmiyorum. ama sağda solda biraz reklam yaparsam hitler artacak gibime geliyor. 2.si vbulletine geçişim bile fark edildi. çümkü yaho bir gece tam 77 bot ile geldi bu vbseo kurulu iken nasıl olur düşünemiyorum. 400-500 olur herhalde. Şuan en büyük eksiğim eski tanımlı linklerim öldü googleda pagerankım bundan olumsuz etkilenmeden sitemap ı google a tanıtmam lazım
    Bu sebepten Vbseo daha ideal diye düşünüyorum buna yorumu olan varsa yorumları alabilirim
    vbseo almanda yarar var kardeş alanlar boşuna almıyorya
    yahoo botlarının gelmesi önemli degil google gelsinde
  • 25-09-2007, 17:16:30
    #12
    Teşekkürler Yorumlarınız için
    Birde işlemci problemi varmı çok harcıyor diyorlar.
    Ama gold sürümde bu azalmış falan deniliyor bilgisi olan varmı?
    Kaç k lık bir sitede işlemci çok yorulur buda önemli
    BenimTeklifim Hala geçerli VbSeo arıyorum
  • 27-09-2007, 11:38:37
    #13
    Cold Fusion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scorpion Arkadaşım NuSeo diyorsun güzel diyorsun ama 160 $ be yaw
    Hem VbSeo kadar tanınmamış falan filan bunu önermenin sebebi nedir. bedava gibi önermişsisn Artısı eksisi nedir

    ach arkadaşım bu vbseo olumsuz etki yaparmı bilmiyorum. ama sağda solda biraz reklam yaparsam hitler artacak gibime geliyor. 2.si vbulletine geçişim bile fark edildi. çümkü yaho bir gece tam 77 bot ile geldi bu vbseo kurulu iken nasıl olur düşünemiyorum. 400-500 olur herhalde. Şuan en büyük eksiğim eski tanımlı linklerim öldü googleda pagerankım bundan olumsuz etkilenmeden sitemap ı google a tanıtmam lazım
    Bu sebepten Vbseo daha ideal diye düşünüyorum buna yorumu olan varsa yorumları alabilirim
    vallaha bende o gün biraz okumuştum nuseo yu bedava sandım
    k.bakma
  • 28-09-2007, 23:17:07
    #14
    Estafurullah
    Bende senden okuyunca bedava sandım ama hayallerim suya düştü

    Hala VBseo Satabilen varsa alabilirim özellikle istanbul civarı olursa sevinirim. Alışveriş kolaylığı açısından
    Birde 3 aylık olması lazımmış artık neree yazıyor bulamadım ama 3 aylık olursa ii olur