Scorpion Arkadaşım NuSeo diyorsun güzel diyorsun ama 160 $ be yaw
Hem VbSeo kadar tanınmamış falan filan bunu önermenin sebebi nedir. bedava gibi önermişsisn

Artısı eksisi nedir
ach arkadaşım bu vbseo olumsuz etki yaparmı bilmiyorum. ama sağda solda biraz reklam yaparsam hitler artacak gibime geliyor. 2.si vbulletine geçişim bile fark edildi. çümkü yaho bir gece tam 77 bot ile geldi bu vbseo kurulu iken nasıl olur düşünemiyorum. 400-500 olur herhalde.

Şuan en büyük eksiğim eski tanımlı linklerim öldü googleda pagerankım bundan olumsuz etkilenmeden sitemap ı google a tanıtmam lazım
Bu sebepten Vbseo daha ideal diye düşünüyorum buna yorumu olan varsa yorumları alabilirim