• 09-07-2010, 00:28:39
    #10
    2 senedir kullandığım rapidi uzatmadım. Sırf bu saçmalıkları yüzünden.
  • 09-07-2010, 02:07:46
    #11
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer ben x sistemde aldıysam benim hesabımın süresi bitene kadar x sistemde devam etmek zorunda .Rapidshare'den eski sistemle ayda 150 gb'lık indirme yapabiliyorduk. Bizim eski sistemde aldığımız hesaplarada gitti 30 gb trafik limiti koydu.Biz keriz miyiz şimdi 150 gb trafik parası veripte 30 gb kullanıyoruz ? Şerefsiz sahtekar rapidshare , inşallah batarda verdiğimiz paralar bir yerlerinden çıkar. 2010'un en büyük sahtekarıdır rs.Artık yaşasın Hotfile !

    Normal süresi devam eden hesapların içine sistem değişince rapids puan eklemedi mi rapid ? Benim o esnada devam eden hesabım olmadığından durumu bilmiyorum.

    Ben sistem değiştikten sonra puanla açılan hesaplardan aldım bi arkadaştan evvelden aylık diye satılırdı o an misal 600 rapidsli hesap olarak açılıyordu çünkü rapid hesabı yapmış bahsettiğiniz gibi aylık 150 gb ı indirecek paket günlük 20 puanlı paketti o da 30 günde 600 puana denk geliyordu.Burdan tahmin yürütürsek mutlaka rapid kalan gün sayısına bağlı olarak puan vermiştir ki bir arkadaş kendi capsle gösterdi 1 yıllık olarak aldığı hesap 6900 küsür rapids içeren bir hale bürünmüştü.

    Kısacası rapid kimsenin hesabını yutmadı aylık yıllık kavramını kaldırdı rapids yani kredi diyebiliriz böyle bir sistem getirdi getirirkende sanırım gün başına 20 rapids vererek çevirdi.

    Ki şu son halinde biliyorsunuz gelen şikayetlerden sonra sistemi tekrar değiştirdi ve bu son haliylede aylık 30 gb veriyor diyorsunuz da bunun karşılığında sadece 99 rapids alıyor sizden, ilk 6 gün bu verilen 30 gb ı kullanıp sonra kalan 24 gün boyunca hergün 14 rapids karşılığında 5 er gb kota alarak 1 ayda 150 gb indirebilirsiniz.Aylık 150 gb indirmek 435 rapidse mal oluyor bize.Hesabınızı buna göre yapabilirsiniz.


    ---------------------------------------------


    Enfazlada az kullananlara yaramıştır ayda bana 30 gb yeter diyen biri ek kota almasına gerek olmadığından sadece aylık 100 rapids harcama yaparak rapid hesap kullanabilcek, enaz 400 rapidsli hesap satılıyor 5 eurodan hatta bu bölümde 10 liradan satan arkadaşlarda var sıfır hesabı.Bahsettiğim gibi ayda 30 gb bana yeter diyende ek kota almasına gerek olmadan bu 10 liradan 400 rapidsli hesap alıp 4 ay boyunca kullanabilir.Bence enfazla az kullananlara yaramıştır bu sistem
  • 09-07-2010, 02:25:03
    #12
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal süresi devam eden hesapların içine sistem değişince rapids puan eklemedi mi rapid ? Benim o esnada devam eden hesabım olmadığından durumu bilmiyorum.
    22 günlük bir rapid hesabım vardı , direk kendisinden bu rapids sistemine geçti . Kesinlikle hiç bir çevirme işlemi yapmadım , bana direk 30.455 mb trafik verdi . Şu anda trafikte 0 gb , Rapids bölümündeki puanlarda 0 gb...

    Yani şöyleki ;

    22 günlük bir premium accountumla 110 gb indirme yapabilecektim eski sistemle , şimdi sadece 30 gb yapabildim ...
  • 09-07-2010, 02:29:39
    #13
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 günlük bir rapid hesabım vardı , direk kendisinden bu rapids sistemine geçti . Kesinlikle hiç bir çevirme işlemi yapmadım , bana direk 30.455 mb trafik verdi . Şu anda trafikte 0 gb , Rapids bölümündeki puanlarda 0 gb...

    Yani şöyleki ;

    22 günlük bir premium accountumla 110 gb indirme yapabilecektim eski sistemle , şimdi sadece 30 gb yapabildim ...

    Yanlız direk olarak bu 30 gb mevzusuna geçmedi.Takip edenler bilir önce geçtiği sistemde 4-5 farklı paket türü vardı small medium falan tarzında onlardan birini seçmek zorundaydık günlük 1 gb paketi seçersek hergün 4 rapids gidiyordu günlük 5 gb paketini seçersek hergün 20 rapids gidiyordu.Önce bu sistem vardı belkide sizin takip etmediğiniz bir dönemde yüksek bir paket seçiliyse hızlıca tükenmiş olabilir.

    Alttaki resim bir önceki sisteme ait.Direk sizin günlük paketi en üst paketlerden birine attıysa sistem elinizdeki rapids puanlar çabuk tükenmiş olabilir başka türlü ihtimal aklıma gelmedi.

  • 09-07-2010, 02:43:43
    #14
    Resimdeki gibi bir tabloyla karşılaşmadım hiç . Çok sık giren birisi değilim zaten , direct download açık olduğu için gerek duymuyordum. Forumda rapid sistem değiştirdi konusunu görünce baktım , 30 gb trafiğim falan kalmış . Ben dedim heralde bizim için değişen bir şey yok , yarın yine 5gb artar diye düşündüm , 15 gb'lık bir indirme yaptım ertesi gün haliyle artmadı.2 gün sonrada trafik tamamen bitti ve extend account demeye başladı...
  • 09-07-2010, 02:53:41
    #15
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimdeki gibi bir tabloyla karşılaşmadım hiç . Çok sık giren birisi değilim zaten , direct download açık olduğu için gerek duymuyordum. Forumda rapid sistem değiştirdi konusunu görünce baktım , 30 gb trafiğim falan kalmış . Ben dedim heralde bizim için değişen bir şey yok , yarın yine 5gb artar diye düşündüm , 15 gb'lık bir indirme yaptım ertesi gün haliyle artmadı.2 gün sonrada trafik tamamen bitti ve extend account demeye başladı...




    Sol üst köşede rapids yazıyor 325 kalmış misal ekrandakine göre.Sizde orda miktar olarak 0 mı yazıyor?
  • 09-07-2010, 02:54:54
    #16
    evet . şifremi bulabilirsem resim atacağım
  • 09-07-2010, 03:00:13
    #17
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet . şifremi bulabilirsem resim atacağım

    Sıfırlanmışsa tahmin ettiğim sebep olabilir ilk sistem değişikliğinde yüksek bir pakete geçtiyse çabuk tükenmiş olabilir mevcut rapidsler.Misal o esnada yüklü download yapıldıysa önceki mesajımda 4-5 paketli bir resim koydum ya bi önceki sisteme ait enalt pakettede olsak o sistemde eğer gerekli ayarı vermediysek kota dolunca otomatik üst pakete atıyordu ve farkında olmayan biri değiştirmezse diğer günde otomatik geçirdiği üst paketten devam ediyordu hatta bende öyle bi kazık yedim mediumdaydım günlük 20 rapids olan pakette ayarlamamışım kota dolmuş direk üst pakete attı 78 rapids gitti erken farkettimde diğer günde 78 düşmesini engelledim.Sizde böyle bir durum olmuş ve hızlıca tükenmiş olabilir rapidsler.
  • 09-07-2010, 03:01:26
    #18
    Üyeliği durduruldu

    benimde 15 günüm vardı takip etmediğim için pek süreniz doldu dedi . böyle gösteriyor şimdi yeni sistemden de pek birşey anlamadım ne yapacağımıda bilmiyorum