SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resimdeki gibi bir tabloyla karşılaşmadım hiç . Çok sık giren birisi değilim zaten , direct download açık olduğu için gerek duymuyordum. Forumda rapid sistem değiştirdi konusunu görünce baktım , 30 gb trafiğim falan kalmış . Ben dedim heralde bizim için değişen bir şey yok , yarın yine 5gb artar diye düşündüm , 15 gb'lık bir indirme yaptım ertesi gün haliyle artmadı.2 gün sonrada trafik tamamen bitti ve extend account demeye başladı...




Sol üst köşede rapids yazıyor 325 kalmış misal ekrandakine göre.Sizde orda miktar olarak 0 mı yazıyor?