Resimdeki gibi bir tabloyla karşılaşmadım hiç . Çok sık giren birisi değilim zaten , direct download açık olduğu için gerek duymuyordum. Forumda rapid sistem değiştirdi konusunu görünce baktım , 30 gb trafiğim falan kalmış . Ben dedim heralde bizim için değişen bir şey yok , yarın yine 5gb artar diye düşündüm , 15 gb'lık bir indirme yaptım ertesi gün haliyle artmadı.2 gün sonrada trafik tamamen bitti ve extend account demeye başladı...