Rapid Premium aranıyor.
İşbank hemen ödeme
ö.m atınız.
Acil Aranıyor!!
11
●547
- 10-11-2009, 19:08:11Üyeliği durduruldu
- 10-11-2009, 19:48:06https://www.r10.net/account-amp-lisan...-hesaplar.html
işbank var
10 tl ye alıp 3 gün sonra hesabınızın kapanıp sinirleneceğinize ...
- 10-11-2009, 20:39:55ilginç bi tespit...divxkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2009, 20:43:45Janissery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tecrübe 
isterseniz inceleyin bakın 10 tl ye satılan konuları
mutlaka hepsinde sorun çıkmıştır en son gwindor baya sağlam gidiyordu ama ondada bişeylr olmuş dolandırıcılık vakası olmuş milletin hesapları kapanmış ücretleri geri iade etmiş galiba - 10-11-2009, 20:45:29Janissery Arkadaşımda 10 Tlden Satıyor Şu ana kadar 50' nin üstünde HEsap Aldım hiç Birinde Sorun olmadı Çok Şükür Sağolsun Arkadaş.
Ama Dediğin gibi g-windor 7-8 liradan satıyordu dispute yediği için paraları geri verdi ama genelleme yapmak bazı arkadaşlara haksızlık olur ki sen mutlaka hepsinde sorun çıkıyor demişsin kesinlikle yanlış bir genelleme - 10-11-2009, 20:47:59şu ana kadar hiç hesap kapatılmadı ama kapatılırsa da burda önemli olan müşterini mağdur etmemektir. o hesap kapatılıyorsa da durduk yere kapatılmıyordur. çoklu kullanım vs sebeplerden kapatılmıştır. yani satıcı eğer dürüst ise muhakkak kullanıcının suçu vardır. ama dediğim gibi önemli olan burada müşteriyi mağdur etmemektir. mağduriyetini gidermektir.