divxkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/account-amp-lisan...-hesaplar.html

işbank var

10 tl ye alıp 3 gün sonra hesabınızın kapanıp sinirleneceğinize ...

ilginç bi tespit...