Janissery Arkadaşımda 10 Tlden Satıyor Şu ana kadar 50' nin üstünde HEsap Aldım hiç Birinde Sorun olmadı Çok Şükür Sağolsun Arkadaş.
Ama Dediğin gibi g-windor 7-8 liradan satıyordu dispute yediği için paraları geri verdi ama genelleme yapmak bazı arkadaşlara haksızlık olur ki sen mutlaka hepsinde sorun çıkıyor demişsin kesinlikle yanlış bir genelleme