Cursor lisans alinicaktir
5
●164
- 08-04-2026, 21:05:19Merhaba gemini den memnun değilim cursor a gecicem lisans satan kim var bana ulaşabilir mi
- 08-04-2026, 21:16:16Cursor'a o kadar para verip birkaç gün zor giden limitlerle uğraşmayın.
Yüksek limitli Claude api mevcut
https://www.r10.net/chatgpt-openai/4...-satin-al.html - 08-04-2026, 21:34:19https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...8128293-a.html bedavadan biraz daha pahalıPikkyMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2026, 00:37:18Fiyatları iletirmisinizfrexxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2026, 00:38:09https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...-paketler.htmlPikkyMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
