frexxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cursor yerine Claude Code kullanmanızı öneririm. Özellikle CLI'da çok muazzam işler çıkartıyor. İlgileniyorsanız orijinal lisans satıyoruz en ucuz fiyatlardan.
Fiyatları iletirmisiniz