PikkyMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba gemini den memnun değilim cursor a gecicem lisans satan kim var bana ulaşabilir mi
https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...8128293-a.html bedavadan biraz daha pahalı