• 01-10-2022, 17:57:29
    #1
    Merhaab 5sim bakiye satan var mı ?
  • 01-10-2022, 18:00:43
    #2
    @Profesör;
  • 01-10-2022, 18:03:47
    #3
    PM gönderildi.
  • 01-10-2022, 18:06:48
    #4
    meraktan soruyorum başkası satınca fiyatlar daha mı uygun oluyor ? ayrıca bakiye transferi gibi bir durum mu var o yüzden mi soruluyor bu şekilde ? bilmiyorum öğrenmek istedim. teşekkürler.
  • 01-10-2022, 18:13:21
    #5
    Instagram mavi tik✅
    faq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meraktan soruyorum başkası satınca fiyatlar daha mı uygun oluyor ? ayrıca bakiye transferi gibi bir durum mu var o yüzden mi soruluyor bu şekilde ? bilmiyorum öğrenmek istedim. teşekkürler.

    hayır komisyonla yüklüyorlar hatta 5sime banka kartıyla yükleme yapılmıyor

    ya kripto yada perfectmoney gibi yerlerle yükleniyor
  • 01-10-2022, 18:42:29
    #6
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır komisyonla yüklüyorlar hatta 5sime banka kartıyla yükleme yapılmıyor

    ya kripto yada perfectmoney gibi yerlerle yükleniyor
    Yani kendileri yükleyemediği için başkası tarafından kendi hesaplarına onların kartı ile yüklemeleri isteniyor doğru mu ? Bunun içinde komisyon ödeniyor. Şartlar ve oranlar nedir yapanlar iletebilir mi ? Dm de olur. Konu sahibi izni ile tabiiki
  • 01-10-2022, 18:59:12
    #7
    faq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani kendileri yükleyemediği için başkası tarafından kendi hesaplarına onların kartı ile yüklemeleri isteniyor doğru mu ? Bunun içinde komisyon ödeniyor. Şartlar ve oranlar nedir yapanlar iletebilir mi ? Dm de olur. Konu sahibi izni ile tabiiki

    5SIM bakiye alanların çoğu yüklemeyi bilmiyor veya kripto cüzdanları mevcut değil. Komisyon oranları gönderen kişiye göre değişiyor biri 5TL alır diğeri 10. Bu tür işlemlerde sadece ben fee ücreti alıyorum.
  • 01-10-2022, 19:00:53
    #8
    İş verildi. Teşekküler
  • 01-10-2022, 19:58:19
    #9
    saitaksungur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5SIM bakiye alanların çoğu yüklemeyi bilmiyor veya kripto cüzdanları mevcut değil. Komisyon oranları gönderen kişiye göre değişiyor biri 5TL alır diğeri 10. Bu tür işlemlerde sadece ben fee ücreti alıyorum.
    Fee ne kadar hocam ve hangi ödeme sistemi ile