meraktan soruyorum başkası satınca fiyatlar daha mı uygun oluyor ? ayrıca bakiye transferi gibi bir durum mu var o yüzden mi soruluyor bu şekilde ? bilmiyorum öğrenmek istedim. teşekkürler.