faq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani kendileri yükleyemediği için başkası tarafından kendi hesaplarına onların kartı ile yüklemeleri isteniyor doğru mu ? Bunun içinde komisyon ödeniyor. Şartlar ve oranlar nedir yapanlar iletebilir mi ? Dm de olur. Konu sahibi izni ile tabiiki

5SIM bakiye alanların çoğu yüklemeyi bilmiyor veya kripto cüzdanları mevcut değil. Komisyon oranları gönderen kişiye göre değişiyor biri 5TL alır diğeri 10. Bu tür işlemlerde sadece ben fee ücreti alıyorum.