• 11-03-2009, 19:22:16
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 adet hesap alındı, teşekkürler.
  • 11-03-2009, 23:43:44
    #20
    Üstte ki suçlayıcı mesajları okuduktan sonra bu görüşümü belirtmek istedim.

    www arkadaştan 3 tane rapid hesabı aldım, hiç bir sorun olmadı, kendisi güvenilirdir, gözüm kapalı şekilde kendisinden rapid almaya yine devam edeceğim.
  • 11-03-2009, 23:55:24
    #21
    hesap bilgilerinizi pm olarak alabilir miyim
  • 11-03-2009, 23:57:09
    #22
    Kampanyanın bittiğini önceki yorumlarımda defalarca tekrarladım fakat konu kapanmamış, arkadaş konuyu hortlaşmış iyi yorumların için teşekkürler Koray.

    Normal hesap satışı devam etmektedir ;

    https://www.r10.net/account-lisans-sa...id-market.html

    webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesap bilgilerinizi pm olarak alabilir miyim