Kampanyanın bittiğini önceki yorumlarımda defalarca tekrarladım fakat konu kapanmamış, arkadaş konuyu hortlaşmış iyi yorumların için teşekkürler Koray.

Normal hesap satışı devam etmektedir ;

https://www.r10.net/account-lisans-sa...id-market.html

webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesap bilgilerinizi pm olarak alabilir miyim