Kampanyanın bittiğini önceki yorumlarımda defalarca tekrarladım fakat konu kapanmamış, arkadaş konuyu hortlaşmış iyi yorumların için teşekkürler Koray.
Normal hesap satışı devam etmektedir ;
https://www.r10.net/account-lisans-sa...id-market.html
hesap bilgilerinizi pm olarak alabilir miyim