• 04-03-2009, 18:07:35
    #10
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn eklendi www
    1 adet satıldı.

    Kampanyalı hesap satışı bitmiştir.

    Teşekkürler.
  • 07-03-2009, 23:30:23
    #11
    teşekkür ederiz.iyi satıştı
  • 10-03-2009, 22:44:22
    #12
    Arkadaşlar 3 mart gecesi bu arkadaştan bir hesap aldım 5 ytl ye 1 aylık çok acil dosya çekmem lazımdı dosyayı çektim 1 saat sonra anneannemin öldüğü haberi geldi ve yozgata geçtim hemen. 1 haftadır yoktum ve bilgisayarım kapalı idi. Bu gün geldim bir baktım rapidshare de sadece 800 mb download limiti kalmış loglar aşağıda. Bu arkadaş hesabımı başkasınada vermiş kullanması için güvenilir birisi değildir.


    Premium-Zone | Show Logs
    Total Download Traffic
    Date IP-Address Traffic

    Tue, 10. Mar 2009 85.105.237.240 6814545 KB
    Tue, 10. Mar 2009 85.102.86.229 5614 KB
    Mon, 9. Mar 2009 85.105.237.240 7033790 KB
    Sun, 8. Mar 2009 212.175.117.200 171398 KB
    Sun, 8. Mar 2009 88.233.245.47 437434 KB
    Sat, 7. Mar 2009 85.105.237.240 2241186 KB
    Sat, 7. Mar 2009 78.181.111.66 1742 KB
    Tue, 3. Mar 2009 88.235.161.160 72420 KB
  • 10-03-2009, 23:01:00
    #13
    @zeusmaster , Arkadaş msn'de bana yazdı dediği herşeyi yanıtladım şimdi burda sövmemek için kendimi zor tutuyorum . Bu ne abi korkak olup çıkmışınız :@

    Beni bilen bilir en ufak sorunda yardımcı olurum ama bu arkadaş ş... yapıp geliyor direk msn'den Arkadaş senden aldığım şifreyi sadece sen ben biliyoruz , sen hesabı kullanıyorsun şeklinde İFTİRA içeren mesajlar yazıyor.

    Dedim evelallah senin 1 aylık 5 gb kotalı hesabına ihtiyacım yok , olsada öyle bir aciz düşünceyle hareket edecek kadar ******** olmadım hiçbir zaman dedim.

    Şimdi sen gelip burda bunu yapıyorsan sana diyecek bişeyim yok arkadaş durumu kanıtlayamazsa gerekenin yapılmasını istiyorum.
  • 10-03-2009, 23:09:08
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WWW nickli arkadaşa kefilim, kendi sorunu olmamasına rağmen her türlü problemle ilgileniyor. Gerçekten bilsen elindeki rapidleri senin rapidini 20ye katlar diyebilirim. Hergün bedavaya dağıttığı rapidlerde cabası. Bence sen önce şifreni girdiğin sitelere ya da bilgisayarnda ki trojanlara bir gözat
  • 10-03-2009, 23:19:32
    #15
    Hakkınızda şikayet konusu açmış bulunmaktayım buyrun konuya : https://www.r10.net/sikayetim-var/335...post1058292589
  • 10-03-2009, 23:40:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    5 gb günlük kullanim limiti mi yoksa 1 aylik toplam limit mi açiklayabilirseniz memnun olurum şimdiden saolun.
  • 11-03-2009, 13:48:47
    #17
    Elinizde hesap varsa pm olarak msn adersinizi alabilirmiyim. 1 adet hesap almak istiyorum
  • 11-03-2009, 19:18:44
    #18
    Aşağıdaki mesajlarımdan birinde belirttiğim gibi kampanya bitmiştir.Normal satış devam etmektedir.Yetkili arkadaşlar yoğunluktan dolayı kapamayı unutmuş.

    Satış : https://www.r10.net/account-lisans-sa...id-market.html