@zeusmaster , Arkadaş msn'de bana yazdı dediği herşeyi yanıtladım şimdi burda sövmemek için kendimi zor tutuyorum . Bu ne abi korkak olup çıkmışınız :@

Beni bilen bilir en ufak sorunda yardımcı olurum ama bu arkadaş ş... yapıp geliyor direk msn'den Arkadaş senden aldığım şifreyi sadece sen ben biliyoruz , sen hesabı kullanıyorsun şeklinde İFTİRA içeren mesajlar yazıyor.

Dedim evelallah senin 1 aylık 5 gb kotalı hesabına ihtiyacım yok , olsada öyle bir aciz düşünceyle hareket edecek kadar ******** olmadım hiçbir zaman dedim.

Şimdi sen gelip burda bunu yapıyorsan sana diyecek bişeyim yok arkadaş durumu kanıtlayamazsa gerekenin yapılmasını istiyorum.