• 28-07-2020, 14:00:35
    #10
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece 10 tl mi ?
    Doğrudur, yalnızca 10 TL
  • 28-07-2020, 17:14:27
    #11
    akaderkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, aylardır ofisteki tüm çalışanlarımıza evde ve ailesiyle kullanmak üzere lisans alımı yapmaktaydım. Siz değerli R10 üyelerine de ufak bir karla satışını yapmak istiyorum.
    Hesapları adınıza açarak sizlere iletiyoruz, 5 kullancıya kadar destekliyor. Word, Excel, Powerpoint, OneNote, Outlook, Publisher & Access uygulamalarının tümü lisanslıdır. Ayrıca 1 TB Onedrive hediye!Ürün aylık satın alıma uygun değildir. Ömürlük (lifetime) lisans verilmektedir.

    Geliş Fiyati: 8.75 TL
    Sattığım Fiyat: 10.00 TL

    Tüm ödeme kanallarından ödeme alabilirim. PM üzerinden ulaşabilirsiniz. (veya WhatsApp: 0850 307 12 10)
    Merhaba iyi günler bir ay önce lisans aldığım kişinin bana sattığı lisans iptal edilmiş, sizde böyle bir durum olur mu? Belgelere benden başkası erişebilecek mi?
  • 28-07-2020, 17:15:45
    #12
    bserdogan48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba iyi günler bir ay önce lisans aldığım kişinin bana sattığı lisans iptal edilmiş, sizde böyle bir durum olur mu? Belgelere benden başkası erişebilecek mi?
    Merhaba, 4-5 aydır aktif olan lisans var. Herhangi bir sıkıntı olmadı. Dosyalara yalnızca sizin hesap erişebilir, şifreyi değiştirmeniz zorunlu zaten.
  • 31-07-2020, 17:51:41
    #13
    Lisans kısmının ekran görüntüsünü atar mısınız key mi veriyorsunuz bizim e-postaya mı tanımlanıyor yoksa sizin e-posta adresiyle mi giriş yapıyoruz bir kerelik ömür boyu değil mi?
  • 31-07-2020, 21:58:02
    #14
    yalnizliklaoldu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans kısmının ekran görüntüsünü atar mısınız key mi veriyorsunuz bizim e-postaya mı tanımlanıyor yoksa sizin e-posta adresiyle mi giriş yapıyoruz bir kerelik ömür boyu değil mi?
    E-posta'yı biz veriyoruz. Ömürboyu, bir kerelik.

  • 31-07-2020, 23:16:24
    #15
    Kendi maillerimize tanimlayamazmisiniz ayrıca aboneminlerdir masaüstü lisansı dahil mi
  • 31-07-2020, 23:24:29
    #16
    iccell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi maillerimize tanimlayamazmisiniz ayrıca aboneminlerdir masaüstü lisansı dahil mi
    Kendi mailinize tanımlayamayız, fiyat farkı yaşanır. Masaüstü lisansından kastınız nedir? Office lisansı aldığınızda MacOS, Linux, Windows, Android hepsinde geçerli.
  • 31-07-2020, 23:47:17
    #17
    Hesap alındı
  • 02-08-2020, 02:59:32
    #18
    akaderkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi mailinize tanımlayamayız, fiyat farkı yaşanır. Masaüstü lisansından kastınız nedir? Office lisansı aldığınızda MacOS, Linux, Windows, Android hepsinde geçerli.
    Fiyat farkı ne kadar oluyor