Merhabalar, aylardır ofisteki tüm çalışanlarımıza evde ve ailesiyle kullanmak üzere lisans alımı yapmaktaydım. Siz değerli R10 üyelerine de ufak bir karla satışını yapmak istiyorum.
Hesapları adınıza açarak sizlere iletiyoruz, 5 kullancıya kadar destekliyor. Word, Excel, Powerpoint, OneNote, Outlook, Publisher & Access uygulamalarının tümü lisanslıdır. Ayrıca 1 TB Onedrive hediye!Ürün aylık satın alıma uygun değildir. Ömürlük (lifetime) lisans verilmektedir.
Geliş Fiyati: 8.75 TL
Sattığım Fiyat: 10.00 TL
Tüm ödeme kanallarından ödeme alabilirim. PM üzerinden ulaşabilirsiniz. (veya WhatsApp: 0850 307 12 10)
Merhaba iyi günler bir ay önce lisans aldığım kişinin bana sattığı lisans iptal edilmiş, sizde böyle bir durum olur mu? Belgelere benden başkası erişebilecek mi?