akaderkin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, aylardır ofisteki tüm çalışanlarımıza evde ve ailesiyle kullanmak üzere lisans alımı yapmaktaydım. Siz değerli R10 üyelerine de ufak bir karla satışını yapmak istiyorum.
Hesapları adınıza açarak sizlere iletiyoruz, 5 kullancıya kadar destekliyor. Word, Excel, Powerpoint, OneNote, Outlook, Publisher & Access uygulamalarının tümü lisanslıdır. Ayrıca 1 TB Onedrive hediye!Ürün aylık satın alıma uygun değildir. Ömürlük (lifetime) lisans verilmektedir.

Geliş Fiyati: 8.75 TL
Sattığım Fiyat: 10.00 TL

Tüm ödeme kanallarından ödeme alabilirim. PM üzerinden ulaşabilirsiniz. (veya WhatsApp: 0850 307 12 10)
Merhaba iyi günler bir ay önce lisans aldığım kişinin bana sattığı lisans iptal edilmiş, sizde böyle bir durum olur mu? Belgelere benden başkası erişebilecek mi?