yalnizliklaoldu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisans kısmının ekran görüntüsünü atar mısınız key mi veriyorsunuz bizim e-postaya mı tanımlanıyor yoksa sizin e-posta adresiyle mi giriş yapıyoruz bir kerelik ömür boyu değil mi?
E-posta'yı biz veriyoruz. Ömürboyu, bir kerelik.