İPB Lisans Aranıyor
5
●459
- 02-09-2008, 12:59:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yakalayan görmedim dahacor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 senelik forumum sorunsuz işliyor.
- 02-09-2008, 17:29:59IPB çok yeni bir script. Vb'yi takip ediyor. Ama sadece takip etmekle kalıcak sanırım. En azından şimdilik durum böyle.downfull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda amaçları para kazanmaktan çok scriptlerini tanıtmak. Güzel, kaliteli ve güvenli bir scriptleri var. Lisanssız kullanıma şimdilik göz yumuyorlar. Kullanıcı sayıları artsın mutlaka Vb kadar sert davranacaklardır bu konuda. Benim forumum 3 yıldır sorunsuz devam ediyor ancak bu işin garantisi yok. Bakarsın yarın uyarı gelebilir
3 senelik forumum sorunsuz işliyor.