cor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ipb lisansını verenler çok az hiç görmedim hevez kırmak istemem ama lisansızda kullanabilirsin.Çok nadir yakalanıyorlar.
Yakalayan görmedim daha 3 senelik forumum sorunsuz işliyor.