downfull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 senelik forumun varsa benim için heralde pek sorun çıkmaz
IPB çok yeni bir script. Vb'yi takip ediyor. Ama sadece takip etmekle kalıcak sanırım. En azından şimdilik durum böyle.

Şu anda amaçları para kazanmaktan çok scriptlerini tanıtmak. Güzel, kaliteli ve güvenli bir scriptleri var. Lisanssız kullanıma şimdilik göz yumuyorlar. Kullanıcı sayıları artsın mutlaka Vb kadar sert davranacaklardır bu konuda. Benim forumum 3 yıldır sorunsuz devam ediyor ancak bu işin garantisi yok. Bakarsın yarın uyarı gelebilir