Yıllık vB lisans Arıyorum
5
●385
- 17-06-2008, 22:08:35Üyeliği durdurulduarkadaşım kurallar heryerde vardır yeni adetler çıkarma lütfen ben pek anlamam bu işlerden ama satıldığı kesin bir çok kişininde aldığını biliorum r10 dan sipariş vereerek yıllık lisanms ne zamandır satılmıyorAlovepoem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
...satın aldığım kişinin hesabı benim üzerime olucak o kadar...bu arada owned ı 100 e satan biliosan söle alırım.
- 17-06-2008, 22:15:55Adet çıkardığım yok bizzat bir arkadaş 1 yıllık lisansı transfer ederken lisansını iptal ettilergoodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İngilizcen varsa oku direk atılan ticket vbulletinden.Alıntı
İlgili konu linki : https://www.r10.net/vbulletin/179915-...ml#post1946562 - 17-06-2008, 22:43:44Bencede öyle et yannıs anlama amacım sadece sana yardımcı olmak cünki alırsın verirsin paranı lisans devrinde iptali yer lisansın elinde patlar.Sonra sen üzülürsün ben değil.goodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
...satın aldığım kişinin hesabı benim üzerime olucak o kadar...bu arada owned ı 100 e satan biliosan söle alırım.