goodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım kurallar heryerde vardır yeni adetler çıkarma lütfen ben pek anlamam bu işlerden ama satıldığı kesin bir çok kişininde aldığını biliorum r10 dan sipariş vereerek yıllık lisanms ne zamandır satılmıyor ...satın aldığım kişinin hesabı benim üzerime olucak o kadar...bu arada owned ı 100 e satan biliosan söle alırım.
Adet çıkardığım yok bizzat bir arkadaş 1 yıllık lisansı transfer ederken lisansını iptal ettiler

Alıntı
No sorry. Your leased license is not eligible for transfer. As per the license agreement only active owned licenses are eligible for transfer. You can read the license agreement here:

vBulletin - License Agreement

No changes can be made to this license as long as its a leased license.

In addition, it has come to our attention that your copy of vBulletin is being used on multiple sites illegally. As per the license agreement each license permits you to run a single installation of the software. Your license is currently powering forums on the following sites:


Forum - Powered by vBulletin
NeyeBaktin.com '' Sosyalleşme Platforumu '' - vBulletin

These sites must be removed, or be powered by their own license within 28 days or you risk your license being permanently revoked. In this eventuality, appropriate action may be taken by our copyright enforcement agency in accordance with DMCA rules.

You can view the license agreement at:

vBulletin - License Agreement

Best regards,
Steve Machol
Customer Support Manager, vBulletin

vBulletin Home Page
vBulletin - Instant Community
vBulletin Community Forums
vBulletin Community Forum - Powered by vBulletin
İngilizcen varsa oku direk atılan ticket vbulletinden.

İlgili konu linki : https://www.r10.net/vbulletin/179915-...ml#post1946562