Yıllık lisans yani vbulletinin tabiri ile vbulletinden kiralanmış lisans başka bir kişiye devredilemez.Devir için ticket gönderildiğinde hesap anında kapatılır.
arkadaşım kurallar heryerde vardır yeni adetler çıkarma lütfen ben pek anlamam bu işlerden ama satıldığı kesin bir çok kişininde aldığını biliorum r10 dan sipariş vereerek yıllık lisanms ne zamandır satılmıyor

...satın aldığım kişinin hesabı benim üzerime olucak o kadar...bu arada owned ı 100 e satan biliosan söle alırım.