Satılık vBSEO Lisansı
8
●600
- 23-03-2008, 00:38:13
- 25-03-2008, 21:27:40Üyeliği durdurulduKatılmyrm hocam , lisanslı kullanırım , kafam kulağım her daim rahat olur.beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İyi satışlar. - 25-03-2008, 23:55:04Daha o kadar var mı yahu TL'ye geçmemize...bardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onuda düzelttim Uyardığın için teşekkürler..
Her koyun kendi bacağından asılır derler.. Zaten lisansı satmak konusunda acelem yok. Null kullanan arkadaşlarında kendi bilecekleri bir durum ben kendim hayatta ne ekersen onu biçersin felsefesine inanan biriyim. Bugün lisanssız kullanan o arkadaşlar yarın öbürgün bu foruma databasem çalındı dolandırıldım diye konu açmaya gelirler o yüzden içim rahat benim..beyzade adlı üyeden alıntı:
Teşekkürler..PrMakinesi adlı üyeden alıntı:
Kesinlikle katılıyorum. Hayatat iyi yada kötü herşeyin bir bedeli vardır. Rahat ve huzurlu olmak istiyorsanız bedelini de ödemelisiniz.. - 31-03-2008, 20:29:06vBSEO Lisansları zaten ömür boyudur. Yani yıllık gibi bir seçenek yoktur..Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

