• 17-03-2008, 21:15:23
    #1
    Lisans Satılmıştır..
  • 22-03-2008, 23:36:50
    #2
    ağustos 2008 de nasıl aldın kardeş bizede öğret
  • 23-03-2008, 00:38:13
    #3
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağustos 2008 de nasıl aldın kardeş bizede öğret
    Uyardığın İyi oldu 2007 yılı olacak o..
    Düzelttim..
  • 25-03-2008, 19:29:34
    #4
    İstenilen Fiyat : 110 YTL

    Yıl Sonunda TL Geçeceğiz (: Sen Şimdiden TL Geçmissin hocam.. Pazar Ola (:
  • 25-03-2008, 20:49:59
    #5
    Millet bulmuş kolay yolu null kullanıyorlar hocam , lisansa para vermezler.

    Hayırlı satışlar sana.
  • 25-03-2008, 21:27:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet bulmuş kolay yolu null kullanıyorlar hocam , lisansa para vermezler.
    Hayırlı satışlar sana.
    Katılmyrm hocam , lisanslı kullanırım , kafam kulağım her daim rahat olur.

    İyi satışlar.
  • 25-03-2008, 23:55:04
    #7
    bardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstenilen Fiyat : 110 YTL
    Yıl Sonunda TL Geçeceğiz (: Sen Şimdiden TL Geçmissin hocam.. Pazar Ola (:
    Daha o kadar var mı yahu TL'ye geçmemize...
    Onuda düzelttim Uyardığın için teşekkürler..

    beyzade adlı üyeden alıntı:
    Millet bulmuş kolay yolu null kullanıyorlar hocam , lisansa para vermezler.Hayırlı satışlar sana.
    Her koyun kendi bacağından asılır derler.. Zaten lisansı satmak konusunda acelem yok. Null kullanan arkadaşlarında kendi bilecekleri bir durum ben kendim hayatta ne ekersen onu biçersin felsefesine inanan biriyim. Bugün lisanssız kullanan o arkadaşlar yarın öbürgün bu foruma databasem çalındı dolandırıldım diye konu açmaya gelirler o yüzden içim rahat benim..

    PrMakinesi adlı üyeden alıntı:
    Katılmyrm hocam , lisanslı kullanırım , kafam kulağım her daim rahat olur.İyi satışlar.
    Teşekkürler..
    Kesinlikle katılıyorum. Hayatat iyi yada kötü herşeyin bir bedeli vardır. Rahat ve huzurlu olmak istiyorsanız bedelini de ödemelisiniz..
  • 31-03-2008, 20:26:15
    #8
    ömür boyu mu oluyor bu lisans yoksa yıllık mı ?
  • 31-03-2008, 20:29:06
    #9
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ömür boyu mu oluyor bu lisans yoksa yıllık mı ?
    vBSEO Lisansları zaten ömür boyudur. Yani yıllık gibi bir seçenek yoktur..