beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millet bulmuş kolay yolu null kullanıyorlar hocam , lisansa para vermezler.
Hayırlı satışlar sana.
Katılmyrm hocam , lisanslı kullanırım , kafam kulağım her daim rahat olur.

İyi satışlar.