İstenilen Fiyat : 110 YTL
Yıl Sonunda TL Geçeceğiz (: Sen Şimdiden TL Geçmissin hocam.. Pazar Ola (:
Daha o kadar var mı yahu TL'ye geçmemize...
Onuda düzelttim Uyardığın için teşekkürler..
beyzade adlı üyeden alıntı:
Millet bulmuş kolay yolu null kullanıyorlar hocam , lisansa para vermezler.

Hayırlı satışlar sana.
Her koyun kendi bacağından asılır derler.. Zaten lisansı satmak konusunda acelem yok. Null kullanan arkadaşlarında kendi bilecekleri bir durum ben kendim hayatta ne ekersen onu biçersin felsefesine inanan biriyim. Bugün lisanssız kullanan o arkadaşlar yarın öbürgün bu foruma databasem çalındı dolandırıldım diye konu açmaya gelirler o yüzden içim rahat benim..
PrMakinesi adlı üyeden alıntı:
Katılmyrm hocam , lisanslı kullanırım , kafam kulağım her daim rahat olur.

İyi satışlar.
Teşekkürler..
Kesinlikle katılıyorum. Hayatat iyi yada kötü herşeyin bir bedeli vardır. Rahat ve huzurlu olmak istiyorsanız bedelini de ödemelisiniz..