• 20-01-2026, 17:56:11
    #1
    Şöyle bir şey gördüm hesabımda herkeste var mı bilmiyorum ama bakabilirsiniz.
  • 20-01-2026, 18:04:01
    #2
    Resmi Shopify Partner
    İlk ay için herkese gönderiliyor genellikle. Bilgi için teşekkürler.
  • 20-01-2026, 18:15:58
    #3
    1 ay önce bende bu şekilde enpra sanal kart ekleyerek plus seviyesine yükselttim 2 aydır plus olarak kaldı hala plus olarak işlem yapıyor bugta kaldı galiba ödeme alınamadı diyor 2 ay olacak neredeyse
  • 20-01-2026, 21:34:10
    #4
    Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önce bende bu şekilde enpra sanal kart ekleyerek plus seviyesine yükselttim 2 aydır plus olarak kaldı hala plus olarak işlem yapıyor bugta kaldı galiba ödeme alınamadı diyor 2 ay olacak neredeyse
    benim adobe öyle hesap kapatmayı da bulamadım sürekli mail geliyor eve fatura gelmezse iyi
  • 21-01-2026, 07:17:35
    #5
    Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önce bende bu şekilde enpra sanal kart ekleyerek plus seviyesine yükselttim 2 aydır plus olarak kaldı hala plus olarak işlem yapıyor bugta kaldı galiba ödeme alınamadı diyor 2 ay olacak neredeyse
    Benimde öyle oldu İnşallah böyle kalır diyordum 2 ay dolunca gitti ama
  • 22-01-2026, 14:05:30
    #6
    iPhone ile GPT Uygulamasından alınca PLUS için aylık 500 TL ödeniyordu şimdi sadece GO alınabiliyor.
    Eskiden uygulamadan PLUS almamış olanlar şimdi katılamıyor. O kampanya geri gelse keşke.
    Yeni hesapta ücretsiz PLUS denemesi almak için bir link var mı yoksa sistem kendisi kafasına göre mi teklif sunuyor?
  • 22-01-2026, 14:11:48
    #7
    tamerakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone ile GPT Uygulamasından alınca PLUS için aylık 500 TL ödeniyordu şimdi sadece GO alınabiliyor.
    Eskiden uygulamadan PLUS almamış olanlar şimdi katılamıyor. O kampanya geri gelse keşke.
    Yeni hesapta ücretsiz PLUS denemesi almak için bir link var mı yoksa sistem kendisi kafasına göre mi teklif sunuyor?
    Rastgele veriyor hocam
  • 23-01-2026, 10:50:38
    #8
    Aldım teşekkür ederim
  • 23-01-2026, 18:45:27
    #9
    tamerakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone ile GPT Uygulamasından alınca PLUS için aylık 500 TL ödeniyordu şimdi sadece GO alınabiliyor.
    Eskiden uygulamadan PLUS almamış olanlar şimdi katılamıyor. O kampanya geri gelse keşke.
    Yeni hesapta ücretsiz PLUS denemesi almak için bir link var mı yoksa sistem kendisi kafasına göre mi teklif sunuyor?
    649a alıyorum android den bende hala devam ediyor siteye göre iyi yine sitede sanırım 20$